- Dlouhodobou strategií společnosti uplatňovanou vůči svým klientům je neustálé zlepšování našich služeb, plné uspokojování potřeb zákazníka a jeho spokojenost.
- Individuální přístup ke klientovi, vstřícné jednání, plnění jeho požadavků a přání je prioritou pro všechny zaměstnance naší společnosti.
- Klademe důraz na profesionalitu, odborné vedení, spolehlivost, naplňování smluvních podmínek a poskytování záruk přesahujících běžné záruční lhůty.
- Pro dosahování dlouhodobé prosperity neustále sledujeme vývoj stavebních materiálů a technologií a nové poznatky aplikujeme s cílem nabízet nejvyšší kvalitu.
- Odpovědnost za budování dobrého jména naší společnosti, kvalitu odváděné práce a spokojenost zákazníků nesou všichni zaměstnanci.
- Podstatou firemní politiky je zavedený systém řízení jakosti a plnění všech legislativních požadavků, což zákazníkovi poskytuje garanci kvality.
- Zavedený systém environmentálního managementu klade velký důraz na důsledné dodržování podmínek v oblasti životního prostředí. Naši pracovníci jsou zárukou dodržování těchto podmínek při své činnosti na jednotlivých staveništích – jedná se především o oblast půdy, vody, ovzduší, prašnosti, hluku a řádné likvidace odpadů všeho druhu.
OCHOTA - VSTŘÍCNOST - KVALITA - SPOKOJENOST ZÁKAZNÍKA